دانشگاه نزوی عمان

دانشگاه نزوی عمان

دانشگاه نزوی عمان (University of Nizwa) یکی از بهترین دانشگاه‌های عمان است که از نوع خصوصی بوده و نرخ پذیرش آن بالای ۹۰ درصد است. دانشگاه نزوی در میان دانشگاه‌های خصوصی کشور عمان، به عنوان برترین دانشگاه شناخته می‌شود.

معرفی دانشگاه نزوی عمان و امکانات آن

دانشگاه نزوی عمان از سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌‌های این کشور شناخته می‌شود. دانشگاه نزوی هم اکنون بیشتر از ۶ هزار دانشجو (بومی و بین‌المللی) دارد و معمولا در رنکینگ QS و در میان دانشگاه‌های کشورهای عربی، رتبه ۸۰ تا ۹۰ را کسب می‌کند.

دانشگاه نزوی عمان در ارائه امکانات رفاهی به دانشجویان بسیار خوب عمل کرده است. دانشجویان این دانشگاه از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته و انواع خدمات درمانی را نیز به راحتی دریافت می‌کنند. کتابخانه مجهز، امکان دریافت مشاوره، سالن‌های غذاخوری و ورزش و… از دیگر امکانات دانشگاه نزوی عمان به شمار می‌روند.

دانشکده و رشته‌های دانشگاه نزوی عمان

اطلاع از دانشکده و رشته‌های دانشگاه نزوی عمان برای علاقه‌مندان به مهاجرت تحصیلی به عمان حائز اهمیت است. برای کسب اطلاعات لازم در این باره باید به وبسایت این دانشگاه مراجعه کرده یا از وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید. البته ما نیز در ادامه مقاله تا حدودی به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.

رشته‌های دانشکده هنر و علوم

رشته‌های دانشکده اقتصاد، مدیریت و سیستم‌های اطلاعاتی

رشته‌های دانشکده مهندسی و معماری

رشته‌های دانشکده داروسازی و پرستاری

علوم کامپیوتر

حسابداری

معماری

داروسازی

بیوتکنولوژی

مدیریت کسب و کار

مهندسی عمران

پرستاری

فیزیک

سیستم اطلاعاتی

مهندسی کامپیوتر

فیزیوتراپی

آمار

مبادلات مالی بین‌المللی

مهندسی برق

کار درمانی

شیمی

اقتصاد

مهندسی شیمی

گفتار درمانی

و…

و…

و…

و…

بیشتر بدانید:  وکیل ویزای عمان

شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه نزوی

طبیعتا برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه نزوی عمان لازم است که با شرایط و مدارک لازم جهت انجام این امر آشنا باشید. از آن‌جایی که معمولا شرایط با توجه به دانشکده، زمان درخواست و… تعیین می‌شوند، توصیه می‌کنیم که برای کسب اطلاعات دقیق در این باره با وکیل مهاجرت به عمان در ارتباط باشید. همچنین بررسی موارد زیر می‌تواند کمک کننده باشد.

  • معادل‌سازی مدرک تحصیلی قبلی
  • ارائه انگیزه نامه قوی
  • داشتن پاسپورت معتبر
  • دارا بون رزومه تحصیلی قوی
  • ارائه ریزنمرات
  • مقاله و توصیه نامه (در صورت نیاز)
  • ارائه مدرک زبان
  • ترجمه مدارک

برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه نزوی عمان (University of Nizwa) بایستی حداقل نمره ۵.۵ آیلتس یا حداقل نمره ۵۳۰ آزمون تافل را کسب کرده باشید. همچنین توجه داشته باشید که برخی رشته‌ها در این دانشگاه به زبان عربی ارائه می‌شوند.

هزینه تحصیل در دانشگاه نزوی عمان

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از اخذ پذیرش تحصیلی و ثبت درخواست ویزا به آن توجه داشته باشید، هزینه تحصیل است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه تحصیل در برخی رشته‌های پرمتقاضی دانشگاه نزوی عمان بپردازیم.

  • شهریه سالانه برای تحصیل در رشته زبان عربی دانشگاه نزوی: تقریبا ۱۳۰۰ ریال عمان
  • شهریه سالانه برای تحصیل در رشته زیست شناسی دانشگاه نزوی: تقریبا ۱۳۵۰ ریال عمان
  • شهریه سالانه برای تحصیل در رشته حسابداری دانشگاه نزوی: تقریبا ۱۴۰۰ ریال عمان
  • شهریه سالانه برای تحصیل در رشته اقتصاد دانشگاه نزوی (ارشد): تقریبا ۲۳۰۰ ریال عمان
  • شهریه سالانه برای تحصیل در رشته مهندسی سازه دانشگاه نزوی (ارشد): تقریبا ۳۱۰۰ ریال عمان

بورسیه تحصیلی دانشگاه نزوی عمان

یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان مهاجرت برای تحصیل در دانشگاه نزوی عمان (University of Nizwa) این است که آیا این دانشگاه بورسیه ارائه می‌دهد یا خیر؟ یک نوع بورسیه پرطرفدار توسط دانشگاه نزوی به متقاضیان یادگیری زبان عربی اعطا می‌شود که برای دریافت آن، افرادی که دارای رزومه تحصیلی مناسب هستند، می‌توانند با اخذ پذیرش، در دوره یک‌ماهه در نظر گرفته شده برای این منظور شرکت کرده و پرداخت هزینه تحصیل، ویزا، اقامت، خورد و خوراک و… را بر عهده دانشگاه بگذارند!

متاسفانه با مهاجرت تحصیلی به عمان امکان کار حین تحصیل در محیط بیرون از دانشگاه را نخواهید داشت اما بسیاری از دانشجویان بین‌المللی موفق شده‌اند با کار به عنوان نگهبان، کار در کتابخانه دانشگاه و… به کسب درآمد حین تحصیل در دانشگاه نزوی عمان بپردازند.

بیشتر بدانید:  مهاجرت کاری به عمان

شرایط تحصیل در دانشگاه نزوی عمان
شرایط تحصیل در دانشگاه نزوی عمان

مشاوره با وکیل مهاجرت تحصیلی

در مقاله فوق به معرفی دانشگاه نزوی عمان پرداختیم تا اگر قصد دارید برای تحصیل در این دانشگاه اپلای کنید، اطلاعات لازم را دارا باشید؛ البته توجه داشته باشید که برای مهاجرت تحصیلی به عمان باید از تمامی جزئیات مربوطه آگاه شوید و از اخذ پذیرش و صدور ویزا مطمئن شوید تا زمان و سرمایه شما به هدر نرود. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم که برای کسب اطلاعات تکمیلی حتما با وکیل مهاجرت تحصیلی مشاوره داشته باشید.

وکلای گروه لاهه در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های عمان، دریافت ویزای تحصیلی عمان، رفع ریجکتی ویزا و… تجربه دارند و می‌توانند تمامی امور مهاجرتی مربوطه را در سریع‌ترین زمان به انجام برسانند. لطفا برای رزرو وقت مشاوره و همکاری با وکلای گروه لاهه از طریق واتس اپ با تماس با مجموعه لاهه اقدام کنید.

سوالات متداول

بله، دانشگاه نزوی عمان در پذیرش دانشجوی بین‌المللی (من جمله دانشجویان ایرانی) بسیار خوب عمل کرده است.

شهریه تحصیل در این دانشگاه به رشته تحصیلی، مقطع… بستگی دارد و به صورت کلی از حدود ۱۰۰۰ ریال عمان (سالانه) شروع می‌شود.

داشتن انگیزه نامه قوی، معادل‌سازی مدرک تحصیلی، دارا بودن تمکن مالی، ارائه گواهی تای و… برای این منظور الزامی است؛ توضیحات بیشتر در متن مقاله حاضر موجود است.

دانشگاه نزوی عمان متشکل از دانشکده هنر و علوم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و سیستم‌های اطلاعاتی، دانشکده مهندسی و معماری و دانشکده داروسازی و پرستاری است.

بله، وکلای گروه لاهه می‌توانند امور مختلفی مثل اخذ پذیرش تحصیلی، دریافت ویزای عمان، رفع ریجکتی و… را به انجام برسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با مجموعه لاهه تماس گرفته یا از طریق واتس اپ با کارشناسان لاهه در ارتباط باشید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۲ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
معرفی ۸ مکان دیدنی در لندن
نوشتهٔ بعدی
شغل مهندسی پزشکی در آمریکا

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button