معرفی ۸ مکان دیدنی در لندن

معرفی 8 مکان دیدنی در لندن

جاذبه‌های گردشگری شهر لندن بسیار است اما اگر بخواهیم به معروف‌ترین آن‌ها اشاره کنیم، مکان‌هایی مثل کاخ باکینگهام، موزه بریتیش، برج لندن، برج ساعت بیگ بن، کلیسای وست مینستر و… در این لیست جای می‌گیرند.

لیست جاذبه‌های گردشگری شهر لندن

جاذبه‌های گردشگری شهر لندن همه ساله افراد زیادی را از سراسر جهان روانه این شهر می‌کند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. لندن که بزرگترین شهر انگلیس و بریتانیا است، قدمت، طبیعت و مدرنیته را با هم دارد و شاید این، یکی از مهم‌ترین علل جذابیت این شهر نزد گردشگران است.

حتما می‌دانید که ایرانیان برای سفر به شهر لندن باید ویزای توریستی انگلستان یا سایر انواع ویزاهای مربوطه را دریافت نمایند؛ پس لازم است یادآور شویم که اگر قصد بازدید از این شهر باشکوه را دارید، حتما از چند ماه قبل اقدامات لازم را به انجام برسانید. همچنین توصیه می‌کنیم که برای کسب اطلاعات لازم، مقاله نکات مهم سفر به انگلستان را مطالعه فرمایید.

۱. کاخ باکینگهام لندن

یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شهر لندن، کاخ باکینگهام (Buckingham Palace) است که زمان تبدیل آن به اقامتگاه اصلی خاندان سلطنتی بریتانیا، به سال ۱۸۳۷ میلادی باز می‌گردد. کاخ مزبور از بخش‌های مختلفی مثل اتاق‌های دولتی، پلکان بزرگ و چشم‌نواز، گالری هنری، اتاق تاج و تخت، باغی مشجر و پرگل، دریاچه و… تشکیل شده است که بازدید از بسیاری از آن‌ها در ساعات تعیین شده برای عموم آزاد است.

۲. موزه بریتیش، جاذبه تاریخی لندن

موزه بریتیش (British Museum) هم یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر لندن است که مجموعه‌ای از آثار باستانی سراسر دنیا در آن وجود دارد. برای دیدن کتابخانه مدور، مرمرنماهای الگین، خمسه نظامی، مومیایی‌های مصری، نقاشی‌ها و آثار چاپی غربی، مجموعه‌های قوم‌شناختی و… می‌توانید با برنامه‌ریزی قبلی به این موزه شگفت انگیز مراجعه کنید.

بیشتر بدانید:  اعتراض به ریجکتی ویزای انگلستان

۳. برج ساعت بیگ بن لندن

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر لندن، برج بیگ بن (Big Ben) یا برج ساعت لندن است که در سال ۱۸۵۹ میلادی ساخته شده و نمادی از این شهر است. جالب است بدانید که برج بیگ بن، ۹۶ متر ارتفاع داشته و برای بالا رفتن از آن بایستی تقریبا ۳۹۹ پله را پشت سر گذاشت. توجه داشته باشید که ورود به این برج برای همگان آزاد نبوده و معمولا، تنها ساکنین انگلستان این اجازه را خواهند داشت.

۴. باغ گیاه‌شناسی کیو لندن

باغ گیاه‌شناسی کیو (Kew Gardens) هم یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر لندن است. این مجموعه باغ‌های سلطنتی به ثبت یونسکو رسیده و جالب است بدانید که باغ مورد بحث دارای بیش از ۵۰ هزار گیاه بوده و به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های گیاه‌شناسی در جهان شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که افراد زیر ۱۶ سال باید همراه با بزرگسالان به کیو گاردنز وارد شوند.

۵. چشم لندن، جاذبه گردشگری هیجان‌انگیز

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر لندن، چشم لندن است که در واقع به بلندترین چرخ و فلک اروپا اشاره دارد. London Eye محبوبیت بسیاری دارد و اکثر توریست‌ها از آن به عنوان تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت یاد می‌کنند. توجه داشته باشید که چرخش کامل این چرخ و فلک تقریبا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد؛ آن هم به شرطی که متوقف نشود!

۶. کلیسای جامع سنت پاول لندن

کلیسای جامع سنت پاول لندن هم یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر لندن به شمار می‌رود که در سطح جهانی نیز دارای شهرت است. گنبد این کلیسا، دومین گنبد بزرگ در تمام کلیساهای جهان است. یکی از خصوصیات جالب این کلیسا آن است که با زمزمه در کنار هر دیواری در تالار زمزمه، افرادی که گوششان را به دیوار چسبانده باشند (حتی در سمت دیگر)، صدای شما را خواهند شنید!

برای سفر به لندن و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر باید ویزای معتبر داشته باشید و لازمه اخذ ویزای توریستی انگلستان، فراهم آوردن شرایط و مدارکی مثل سابقه سفر مناسب، گواهی تای، گواهی تمکن مالی، پاسپورت معتبر و… است.

۷. تاور بریج، پل دیدنی لندن

تاور بریج (Tower Bridge) هم یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر لندن است. این پل معلق دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی است زیرا بر روی رود معروف تایمز قرار دارد و معماری بی‌نظیر آن هم زبانزد است. احتمالا تصویر این بنا را بارها در فیلم و سریال‌های مختلف دیده‌اید و از زیبایی آن به وجد آمده‌اید؛ حال تصور کنید که دیدن این پل از نزدیک و قدم زدن روی آن چه حس و حالی دارد!

۸. موزه حمل و نقل لندن

جاذبه‌های گردشگری شهر لندن بسیارند و موزه حمل و نقل نیز در لیست دیدنی‌های این شهر قرار می‌گیرد. با ورود به این موزه می‌توانید شاهد تاریخ حمل و نقل این شهر باشید. سیر تکامل حمل و نقل در لندن در این موزه به خوبی به چشم می‌خورد و بازدید از آن می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

لطفا برای ورود به این موزه یا سایر مکان‌ها در زمان‌های شلوغی برنامه‌ریزی داشته باشید تا به دلیل عجله، نظم صف را بر هم نزده و بتوانید به حق دیگران احترام بگذارید. توجه داشته باشید که عدم رعایت همین نکات به ظاهر کوچک ممکن است منجر به مشکلات بزرگ شده و حتی شما را نیازمند به همکاری با وکیل مهاجرت به انگلستان برای رفع مشکل کند!

همانطور که گفتیم، لندن شهری‌ست که جاذبه‌های گردشگری در آن به وفور وجود دارند و طبیعتا به موارد فوق محدود نمی‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت داشتن وقت کافی، طی سفر به بازار کمدن لندن، هاید پارک، نگارخانه ملی لندن، موزه ویکتوریا و آلبرت، کاخ وست مینستر و… نیز سر بزنید.

بیشتر بدانید:  اخذ ویزای انگلستان تضمینی با وکیل

معرفی مکان های دیدنی در لندن
معرفی مکان های دیدنی در لندن

مشاوره با وکیل ویزای توریستی انگلستان

در این مقاله با برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر لندن آشنا شدیم. چنانچه می‌خواهید برای سفر به انگلستان و بازدید از این آثار و مکان‌های دیدنی اقدام کنید، می‌توانید برای دریافت روادید خود با وکیل ویزای توریستی انگلستان همکاری کنید تا موانع احتمالی از سر راه شما کنار بروند.

وکلای گروه لاهه با داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه اخذ انواع ویزای انگلستان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار داده و پروسه سفر یا مهاجرت به لندن را در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان به انجام برسانند. در صورت تمایل به داشتن جلسه مشاوره با ایشان می‌توانید از طریق تماس با مجموعه لاهه، وقت خود را رزرو کنید.

سوالات متداول

لندن دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها، کاخ باکینگهام، موزه بریتیش، چشم لندن، برج بیگ بن و… هستند.

اگر قصد شما از سفر به لندن، تفریح و گردشگری است باید برای اخذ ویزای توریستی انگلستان اقدام کنید.

متاسفانه افرادی که در این شهر سکونت ندارند، امکان بازدید از فضای داخلی برج بیگ بن لندن را نخواهند داشت.

چشم لندن یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است که در واقع یک چرخ و فلک مرتفع بوده و گردش یک دور و بدون توقف آن تقریبا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

بله، وکلای گروه لاهه تجربه اخذ تضمینی ویزای انگلستان برای افراد واجد شرایط را دارند و می‌توانند پروسه مربوطه را به بهترین نحو برایتان به انجام برسانند.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۰ میانگین امتیاز: ۰]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
مقایسه تحصیل در کانادا و فرانسه
نوشتهٔ بعدی
دانشگاه نزوی عمان

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button