خرید ملک در شهر صلاله عمان

خرید ملک در شهر صلاله عمان

خرید ملک در صلاله یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در عمان است که امکان مهاجرت به صلاله را به همراه آورده و مزایایی مثل معافیت‌های مالیاتی را به همراه دارد. افراد ایرانی و سایر اشخاصی که تابعیت عمان را دارا نیستند، تنها قادر به خرید ملک در مناطق مشخص شده توسط مقامات عمان خواهند بود.

معرفی شهر صلاله عمان

در ادامه راجع به موضوع خرید ملک در صلاله صحبت خواهیم کرد اما بد نیست که پیش از آن، به ارائه اطلاعاتی راجع به این شهر بزرگ و معروف عمانی بپردازیم. صلاله (Salalah) که در استان ظفار عمان قرار گرفته، با طبیعت دیدنی، آب و هوای مناسب، سواحل زیبا و فرهنگ غنی خود توانسته به یکی از مقاصد مهاجرتی و توریستی پرطرفدار در عمان تبدیل شود. صلاله دارای فرصت‌های متعدد برای سرمایه‌گذاری است و همین امر، افرادی زیادی را از نقاط مختلف جهان (من جمله ایران) به سوی این شهر جذب کرده اما لازم است بدانید که فرصت‌های شغلی آن نسبت به شهرهایی مثل مسقط، محدود است.

چرا خرید ملک در صلاله پرطرفدار است؟

این روزها خرید ملک در صلاله عمان، بسیار پرطرفدار شده است اما علت چیست؟ صلاله یکی از شهرهای مهم عمان است و خرید ملک در آن با مزایایی مثل امکان سکونت در عمان همراه است. از دیگر مزایای خرید ملک در این شهر، طبیعت زیبا و آب و هوای مناسب صلاله نسبت به بسیاری از شهرهای عمان است. همچنین معافیت‌های مالیاتی، ثبات سیاسی و اقتصادی، نزدیکی به ایران و… سبب شده‌اند که افراد زیادی تمایل به مهاجرت به عمان و خرید ملک در صلاله یا دیگر شهرهای این کشور را داشته باشند.

بیشتر بدانید:  خرید ملک در شارجه

قیمت ملک در شهر صلاله

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که متقاضیان خرید ملک در عمان و در شهر صلاله به آن توجه دارند، قیمت ملک در این شهر است. به طور کلی قیمت املاک در صلاله عمان نیز مانند هرجای دیگری به عواملی مثل متراژ خانه، امکانات، محله، نوع ملک، ویو، سال ساخت و… بستگی دارد اما به طور کلی لازم است بدانید که برای خرید ملک در صلاله بایستی حداقل مبلغ ۴۵۰ ریال عمان به ازای هر متر (برای خرید آپارتمان در مرکز شهر) در نظر گرفت.

مراحل خرید ملک در صلاله عمان

برای خرید ملک در صلاله عمان باید ابتدا ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از به انجام رساندن تحقیقات کافی، مذاکره را آغاز کنید. پس از قیمت‌گذاری و ارائه مدارک لازم، می‌بایست تدوین قرارداد ملک را به انجام رسانیده و هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی یا کلاهبرداری‌های رایج در این زمینه، حتما با وکیل بین‌المللی ملک در گروه لاهه مشاوره داشته یا انجام امور مربوطه را به ایشان بسپارید. توجه داشته باشید که پس از به انجام رساندن مراحل خرید ملک، شما به عنوان خریدار باید گواهی NOC را از وزارت مسکن این کشور دریافت کنید.

اگر می‌خواهید برای بازدید از ملک به صلاله عمان سفر کنید، نیازی به اخذ ویزا نخواهید داشت. افرادی که پاسپورت ایرانی دارند، اگر قصد اقامت بیش از ۲ هفته در عمان را نداشته باشند، می‌توانند بدون اخذ ویزا به این کشور سفر کنند.

بیشتر بدانید:  اخذ پاسپورت عمان

خرید ملک در شهر صلاله
خرید ملک در شهر صلاله

مشاوره با وکیل خرید ملک در عمان

در این مقاله راجع به خرید ملک در صلاله عمان صحبت کردیم؛ چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره دارید یا می‌خواهید برای خرید ملک در این شهر اقدام کنید، توصیه می‌کنیم که با وکیل خرید ملک در عمان از گروه لاهه مشاوره داشته باشید.

وکلای گروه لاهه علاوه بر دارا بودن تخصص و تجربه کافی در زمینه خرید ملک در عمان می‌توانند برای انجام اموری چون ثبت شرکت در این کشور اقدام نموده و انواع ویزای عمان را برای شما دریافت کنند. برای همکاری با وکلای گروه لاهه می‌توانید از طریق مراجعه به واتس اپ ما، وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

سوالات متداول

بله، افرادی که تابعیت عمان را ندارند هم امکان خرید ملک ( البته در مناطق آزاد این کشور) را خواهند داشت.

با خرید ملک در صلاله عمان می‌توانید به این شهر مهاجرت نموده و از مزایایی مثل معافیت‌های مالیاتی (در صورت وجود شرایط لازم) برخوردار شوید.

قیمت ملک در این شهر به عوامل متعددی وابسته است اما معمولا از ۴۵۰ ریال به ازای هرمتر شروع می‌شود.

چنانچه قصد اقامت بیش از ۱۴ روز در این شهر را نداشته باشید، نیازی به اخذ ویزا نخواهد بود.

بله، وکلای گروه لاهه می‌توانند صفر تا صد پروسه خرید ملک در صلاله عمان را برای شما به انجام برسانند. در صورت تمایل به همکاری با ایشان می‌توانید وقت مشاوره خود را از طریق تماس با مجموعه لاهه رزرو کنید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۱ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
شغل مهندسی برق در انگلستان

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button