خرید ملک در شهر ابوظبی امارات

خرید ملک در شهر ابوظبی امارات

خرید ملک در ابوظبی امارات، روشی پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری در این کشور است که یکی از مهم‌ترین مزایای آن، امکان اقامت در امارات پس از خرید ملک است.

آیا ایرانیان می‌توانند در ابوظبی ملک خریداری کنند؟

خرید ملک در ابوظبی امارات، بسیار پرطرفدار شده است و این روزها افراد با اهدافی مثل سرمایه‌گذاری، اقامت در امارات و… برای این منظور اقدام می‌کنند. یکی از سوالات رایج متقاضیان انجام این امر از وکیل خرید ملک در امارات این است که آیا ایرانیان می‌توانند در ابوظبی ملک خریداری کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله؛ خوشبختانه ایرانیان نیز مانند شهروندان سایر کشورها امکان خرید ملک در شهر مذکور را دارند اما باید توجه داشت که افراد غیراماراتی، تنها در برخی مناطق، امکان خرید ملک را خواهند داشت.

قیمت ملک در ابوظبی امارات

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در این مقاله به آن بپردازیم، قیمت خرید ملک در ابوظبی امارات است. به طور کلی قیمت املاک در این شهر نیز مانند هر شهر دیگری به عواملی مثل متراژ، امکانات ملک، سال ساخت، منطقه قرارگیری، نوع ملک و… بستگی دارد اما به صورت تقریبی می‌توان گفت که میانگین قیمت خرید ملک در ابوظبی امارات، ۱۵ هزار درهم به ازای هر متر مربع است.

فاصله شهر ابوظبی امارات تا شهر دبی تقریبا ۱۴۰ کیلومتر است و خرید ملک در ابوظبی می‌تواند گزینه‌ای نسبتا مناسب برای افرادی باشد که قصد رفت و آمد از این شهر به دبی را دارند.

بیشتر بدانید:  خرید ملک در دبی

مزایای خرید ملک در شهر ابوظبی امارات

همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، خرید ملک در امارات، مزایای مختلفی را برای شما به همراه خواهد داشت. لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در ابوظبی امارات را به نقل از وکیل متخصص در این زمینه ذکر کنیم.

  • روند آسان و کم دردسر خرید ملک در این شهر، یکی از مزایای مورد بحث است. شما حتی می‌توانید با سپردن پروسه خرید به وکیل خرید ملک در امارات، کار را برای خودتان، آسان‌تر از چیزی هست کنید!
  • بازدهی بالا در سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ابوظبی امارات، یکی دیگر از مزایای مورد توجه است.
  • امکان اقامت در امارات با خرید ملک در ابوظبی، یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در این شهر است.
  • حمایت‌های قانونی، معافیت‌های مالیاتی، چشم انداز عالی بازار املاک و مستغلات در ابوظبی، امنیت بالا و… از دیگر مزایای خرید ملک در این شهر به شمار می‌روند.

اقامت در امارات با خرید ملک در ابوظبی

گفتیم که یکی از مزایای خرید ملک در ابوظبی امارات، امکان اقامت در این کشور است اما آیا شرایط خاصی برای این منظور وجود دارد؟ بله؛ اگر قصد دارید که حداقل ۲ سال در امارات اقامت داشته باشید، باید ملک خریداری شده توسط شما دارای حداقل ارزش ۷۵۰ هزار درهم باشد. بدیهی است که با توجه به این قانون، برای اقامت طولانی‌تر باید قیمت ملک نیز بالاتر باشد. شایان توجه است، در این روش مهاجرتی، امکان تمدید اقامت و همراهی خانواده وجود دارد.

بیشتر بدانید:  خرید ملک در شارجه

شرایط خرید ملک در شهر ابوظبی امارات
شرایط خرید ملک در شهر ابوظبی امارات

مشاوره با وکیل بین‌المللی ملک

در این مقاله اطلاعاتی درباره خرید ملک در ابوظبی امارات ارائه دادیم تا اگر مشتاق به انجام این کار هستید، یک آشنایی اولیه داشته باشید. خرید ملک در کشورهای خارجی معمولا امری پرچالش است و متاسفانه در حال حاضر، کلاهبرداری‌ها در این زمینه به اوج خود رسیده‌اند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که در صورت تمایل به خرید ملک در کشور امارات، حتما با وکیل مهاجرت به امارات در ارتباط باشید.

وکلای گروه لاهه با داشتن تجربه کافی در زمینه خرید ملک در کشورهای خارجی می‌توانند علاوه بر انجام این فرآیند به شکل اصولی و در سریع‌ترین زمان، برای انجام اموری چون اخذ ویزای سرمایه‌گذاری، دریافت وام و… نیز همراه شما باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه لاهه تماس گرفته و وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

سوالات متداول

بله، ایرانیان و دیگر افراد خارجی که تابعیت امارات را ندارند هم می‌توانند در برخی مناطق این کشور ملک خریداری کنند.

قیمت ملک در این شهر به عوامل مختلفی مثل نوع ملک و متراژ بستگی دارد اما تقریبا از ۱۵ هزار درهم به ازای هرمتر آغاز می‌شود.

فاصله این دو شهر تقریبا ۱۴۰ کیلومتر است.

با خرید ملک در این شهر می‌توانید از مزایایی مثل امکان اقامت در امارات، برخی معافیت‌های مالیاتی، حمایت‌های قانونی و… برخوردار شوید.

بله، شما می‌توانید برای خرید ملک در این کشور یا دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری در امارات، از وکلای گروه لاهه کمک بگیرید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۱ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
شغل عکاسی در آمریکا
نوشتهٔ بعدی
کینگز کالج لندن

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button