پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا فرآیندی است که طی آن، متقاضی اخذ انواع ویزای کانادا به موسسه مهاجرتی یا وکیل اخذ ویزا وکالت نامه می‌دهد تا به جای او پاسپورتش را به سفارت کانادا در ترکیه، امارات و… ببرند و الصاق ویزا را به انجام برسانند؛ دلیل انجام این امر، عدم وجود روابط کنسولی میان کانادا در ایران است.

علت نیاز به پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

همانطور که مستحضر هستید، ایران و کانادا با یکدیگر روابط کنسولی ندارند و به همین دلیل، متقاضیان دریافت اقامت دائم کانادا باید برای انجام اموری چون مصاحبه و انگشت‌نگاری به کشورهای همسایه بروند و در سفارت کانادا حضور پیدا کنند. حال پیکاپ ویزای کانادا در این پروسه چه نقشی دارد؟ ممکن است متقاضیان مورد بحث پس از انجام مصاحبه و بازگشت به ایران نتوانند برای دریافت ویزای خود، مجددا به کشور همسایه سفر کنند.

پیکاپ ویزا کمک می‌کند که ایشان بدون سفر مجدد و تنها با ارائه وکالت نامه به یک موسسه مهاجرتی معتبر یا یک وکیل کاربلد، فرآیند الصاق ویزا به پاسپورتشان را به انجام برسانند و با دریافت ویزا برای سفر یا مهاجرت به کانادا اقدام کنند؛ در واقع شخص نماینده، به جای متقاضی، پاسپورت او را به سفارت رسانده و پس از مهر شدن ویزا، آن را مجددا به دست متقاضی می‌رساند.

انجام فرآیند پیکاپ ویزای کانادا باید تنها به موسسات یا افرادی سپرده شود که مورد تایید پلیس مهاجرت ایران هستند؛ لذا برای انجام این امر می‌توانید با وکیل مهاجرت به کانادا در گروه لاهه همکاری کنید.

بیشتر بدانید:  رفع ریجکتی ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای کانادا

برای پیکاپ ویزای کانادا باید علاوه بر وکالت نامه، مدارک دیگری را نیز به نماینده خود تحویل دهید تا مشکلی در انجام این فرآیند به وجود نیاید؛ مدارک لازم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پرینت از ایمیل دریافت شده از سوی سفارت (تاییدیه)
  • پاسپورت دارای اعتبار کافی
  • مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس، ویژگی‌های ظاهری و…)
  • چند قطعه عکس
  • وکالت نامه معتبر

نکته: توجه داشته باشید که با توجه به نوع ویزای صادر شده ممکن است مدارک دیگری مثل رسید انگشت‌نگاری نیز برای پیکاپ ویزای کانادا لازم باشد؛ لذا توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با وکیل اخذ ویزای کانادا در گروه لاهه مشاوره داشته باشید.

مراحل پیکاپ ویزای کانادا

اگر همچنان نمی‌دانید که برای پیکاپ ویزای کانادا باید از کجا شروع کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

  1. پس از دریافت ایمیل حاوی تاییدیه سفارت کانادا، لازم است وکیل یا موسسه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. در ادامه باید دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کرده و به نماینده خود وکالت بدهید.
  3. سپس لازم است وکالت نامه مورد بحث ترجمه شود.
  4. پس از اخذ تاییدیه وکالت نامه از دادگستری، وزارت امور خارجه و…، نماینده با اخذ مدارک از شما، سایر مراحل را به انجام می‌رساند.

پیکاپ ویزای کانادا از چه کشورهایی امکان‌پذیر است؟

احتمالا برایتان سوال شده است که جهت اخذ ویزا یا پیکاپ ویزای کانادا به کدام کشورها باید مراجعه کرد؟ گفتیم که با توجه به عدم فعالیت سفارت کانادا در ایران، می‌توان برای انجام امور مهاجرتی به کشورهای همسایه مراجعه کرد. ما در مجموعه لاهه می‌توانیم بنا به درخواست شما مخاطبین گرامی، فرآیند پیکاپ ویزای این کشور را از طریق مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه یا امارات به انجام برسانیم؛ همچنین امکان پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان نیز وجود دارد.

یکی از سوالات متداول متقاضیان اخذ ویزای کانادا این است که پیکاپ ویزای این کشور چقدر طول می‌کشد؟ در پاسخ باید بگوییم که بسته به نوع ویزا، کشور مورد نظر و… بین ۲ تا ۳ هفته می‌توان این امر را به انجام رساند.

مزایای پیکاپ ویزای کانادا

برخی متقاضیان دریافت روادید کشور کانادا می‌پرسند که مزیت پیکاپ ویزای کانادا چیست؟ در ادامه به پرسش این عزیزان پاسخ داده‌ایم:

  • با پیکاپ ویزای کانادا دیگر نیاز نیست که خود شما به سفارت کانادا یا مراکز VAC در کشورهای دیگر مراجعه کنید؛ بدین ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • با پیکاپ ویزا شما هزینه کمتری پرداخت می‌کنید، زیرا دیگر نیازی به خرید بلیط و سفر، رزرو هتل و… نخواهید داشت.
  • پیکاپ ویزا توسط اشخاص با تجربه و وکلای متخصص مهاجرت انجام می‌شود؛ لذا در صورت بروز مشکلات احتمالی، ایشان می‌توانند این مسائل را سریعا حل کنند؛ این در حالی است که افراد عادی امکان برطرف ساختن بسیاری از مسائل را نداشته و ممکن است درخواستشان ریجکت شود.
بیشتر بدانید:  انواع ویزای کانادا

پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ ویزا کانادا

مشاوره با وکیل اخذ ویزای کانادا

اگر یک بار برای اخذ ویزای کانادا به کشورهای همسایه سفر کرده‌اید و حال با دریافت ایمیل تاییدیه، ناچار به مراجعه مجدد هستید اما شرایطش را ندارید، بهترین راه پیش روی شما پیکاپ ویزای کانادا است. شما می‌توانید به تنظیم قرارداد با وکیل مهاجرت به کانادا پرداخته و الصاق ویزا در پاسپورت را به ایشان بسپارید؛ بدین ترتیب در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد!

وکلای بین‌المللی گروه لاهه مورد تایید پلیس مهاجرت ایران و سایر کشورها هستند و با داشتن تحصیلات و تجربیات لازم می‌توانند برای اخذ انواع ویزای کانادا، رفع ریجکتی ویزا، پیکاپ ویزا، دریافت پاسپورت کانادا و… اقدام کنند. چنانچه مایل به دریافت مشاوره هستید، می‌توانید از طریق تماس با مجموعه لاهه یا مراجعه به واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

پیکاپ ویزا یا پاسپورت کانادا به معنای الصاق ویزا در گذرنامه به کمک نماینده است؛ یعنی افراد برای این منظور به یک شخص متخصص در این زمینه وکالت داده و از او می‌خواهند که به جای خودشان، فرآیند مذکور را به انجام برساند.

با پیکاپ ویزا دیگر نیاز به سفر به کشورهای دیگر برای مراجعه به سفارت کانادا در این کشورها نخواهید داشت و در نتیجه، زمان و هزینه شما تنها برای الصاق ویزا به هدر نمی‌رود.

مهم‌ترین مدارک برای انجام این امر شامل وکالت نامه و پاسپورت می‌شود؛ مواد بیشتر  در متن مقاله ارائه شده است.

معمولا این امر در کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان به انجام می‌رسد.

بله، وکلای گروه لاهه علاوه بر داشتن پروانه وکالت، تاییدیه پلیس مهاجرت و…، تجربه و علم کافی در این باره دارند؛ جهت دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های موجود در صفحه تماس بگیرید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۲ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
اخذ پاسپورت عمان
نوشتهٔ بعدی
جاذبه‌های گردشگری شهر العین امارات

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button