وکیل ویزای کاری کانادا

وکیل ویزای کاری کانادا

وکیل ویزای کاری کانادا، شخصی متخصص در زمینه مهاجرت کاری به این کشور است که از طریق تحصیلات در رشته حقوق، کسب پروانه وکالت، گذراندن دوره‌های معتبر مهاجرتی و به دست آوردن تجربه اخذ ویزا برای متقاضیان کار در کانادا توانسته است مهارت لازم در این زمینه را به دست آورد.

آشنایی با ویزای کاری کانادا

پیش از پرداختن به موضوع اصلی مقاله که در واقع وکیل ویزای کاری کانادا است، کمی درباره ویزای کاری کانادا صحبت می‌کنیم؛ این ویزا که با روش‌هایی مثل داشتن جاب آفر، برنامه مهاجرت استانی یا برنامه فدرال قابل دریافت است، اقامت موقت یا حتی اقامت دائم کانادا را برای مهاجرین به همراه خواهد داشت. افراد برای دریافت این ویزا باید مدارک و شرایطی چون پاسپورت دارای اعتبار، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، رشته تحصیلی یا سابقه کاری مرتبط و… را دارا باشند. برای آشنایی بیشتر با این مجوز می‌توانید مقاله ویزای کاری کانادا را مطالعه فرمایید.

وکیل ویزای کاری کانادا چه کسی است؟

وکیل ویزای کاری کانادا فردی است که در زمینه اخذ انواع ویزای کاری این کشور تخصص داشته و می‌تواند با روش‌های کاملا قانونی و کم ریسک، متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا را به مقصودشان برساند. چنین وکیلی از طریق تحصیل در رشته حقوق، اخذ پروانه وکالت و گذراندن دوره‌های مهاجرتی به این سطح از مهارت رسیده است و طبیعتا در کنار آن، تجربه‌های موفق اخذ ویزا بر توانایی و شهرت وی افزوده‌اند. در ادامه می‌توانید وظایف و ویژگی‌های وکیل ویزای کاری کانادا در گروه لاهه را به گفته خود ایشان مطالعه فرمایید.

  • وکیل اخذ ویزای کاری کانادا در ابتدا بر اساس شرایط افراد به آن‌ها مشاوره داده و سپس به بررسی دقیق مدارک و وضعیت تحصیلی، شغلی، اجتماعی و… آن‌ها می‌پردازد تا امکان یا عدم امکان اخذ ویزا روشن شود.
  • وکیل مهاجرت، موکل خود را با قوانین مربوطه ، سوالات آفیسر و موضوعات مهمی که در مصاحبه‌ها ذکر می‌شوند، آشنا کرده و وی را در جریان پیشرفت پرونده قرار می‌دهد.
  • وکیل ویزای کاری کشور کانادا باید با جدیدترین قوانین مهاجرتی این کشور آشنا باشد و در جریان پرونده نیز با موکل خود صادق بوده و مسئولیت‌پذیری‌اش را به اثبات برساند.
  • چنین وکیلی باید حتما از طریق دفتر مهاجرتی یا نمایندگانی که دارد، در کانادا نیز نفوذ داشته و ارتباطات کاری او محدود به کشور مقصد نباشد.
  • و…

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا باید توجه داشته باشند که همکاری با وکیل برای اخذ ویزا الزامی نیست اما همواره توصیه می‌شود زیرا، وکلای متخصص در این زمینه با تمام موانع این مسیر آشنا هستند و با تکیه بر تجربه، علم و ارتباطات خود می‌توانند بهترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها را برای شما انتخاب کنند.

بیشتر بدانید:  مشاغل پردرآمد کانادا

چگونه با وکیل ویزای کاری کانادا در ارتباط باشیم؟

برای ارتباط با وکیل ویزای کاری کانادا در گروه لاهه، علاوه بر مراجعه حضوری به ایشان یا نمایندگانشان در تهران، امارات، فرانسه و… می‌توانید به صورت تلفنی یا آنلاین نیز مشاوره داشته و حتی انعقاد قرارداد با وکیل را به انجام برسانید. برای این منظور می‌توانید اطلاعات خود را در سایت درج نموده، به واتس اپ لاهه مراجعه کرده یا از طریق شماره‌های موجود در صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

حق‌الوکاله وکیل ویزای کاری کانادا چقدر است؟

حق‌الوکاله وکیل ویزای کاری کانادا مبلغ ثابتی نبوده و توافقی است زیرا این هزینه بسته به عوامل مختلفی مثل نوع ویزا، نیاز یا عدم نیاز به همکاری با وکیل برای اخذ جاب آفر، زمان درخواست ویزا، شرایط متقاضی و میزان تجربه وکیل تعیین می‌گردد. برای اطلاع از هزینه دقیق مشاوره یا حق‌الوکاله وکیل اخذ ویزا می‌توانید با مجموعه لاهه تماس بگیرید.

وکیل ویزای کاری کانادا تا چه زمانی موکل را پشتیبانی می‌کند؟

یکی از دغدغه‌های مهم متقاضیان همکاری با وکیل ویزای کاری کانادا این است که تا چه زمانی پشتیبانی وکیل خود را دارند؟ پاسخ این پرسش نیز در واقع نزد خود متقاضی است؛ بر اساس درخواست‌های شما از وکیل، قرارداد منعقد می‌گردد و امور مهاجرتی به انجام می‌رسد. برای مثال اگر می‌خواهید وکیل شما صفر تا صد امور را به دست گرفته و ویزایتان را دریافت کند، باطبع انتظار می‌رود که وکیل، حتی برای پیکاپ ویزای کانادا و رساندن آن به دست شما هم برنامه‌ریزی داشته باشد. در هر حال نگران موضوع پشتیبانی نباشید، موفقیت شما، موفقیت وکلای گروه لاهه است لذا ایشان پا به پای شما گام بر می‌دارند تا رویای مهاجرتتان به واقعیت بدل شود.

بیشتر بدانید:  ریجکتی ویزای کاری کانادا

وکیل برای ویزای کاری کانادا
وکیل برای ویزای کاری کانادا

رزرو وقت مشاوره با وکیل ویزای کاری کانادا

برای رزرو وقت مشاوره با وکیل ویزای کاری کانادا کافی است که به واتس اپ لاهه مراجعه نموده یا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما بوده و به شما وقت مشاوره حضوری، تلفنی یا آنلاین بدهند. توجه داشته باشید که در صورت انعقاد قرارداد با وکیل ویزای کاری، تا ۳۰ روز فرصت دارید که در صورت نارضایتی، برای فسخ قرارداد و استرداد مبالغ پرداختی اقدام کنید.

سوالات متداول

وکیل ویزای کاری کانادا شخصی است که در زمینه اخذ این نوع ویزا و مهاجرت کاری به کشور مذکور تخصص و تجربه دارد.

وکیل اخذ ویزای کاری کانادا علاوه بر ارائه مشاوره به موکل، مدارک او را برای اخذ ویزا تکمیل نموده و تا زمان صدور ویزا همراه با متقاضی و پشتیبان است.

حق‌الوکاله وکیل اخذ ویزای کاری کانادا مبلغ مشخصی نیست زیرا به عواملی مثل نوع ویزا، تجربه وکیل، تعداد و نوع درخواست‌های موکل و… بستگی دارد.

بله، وکیل ویزای کاری کانادا در گروه لاهه پس از این‌که از شرایط شما اطمینان حاصل کند، ویزای مورد بحث را به صورت تضمینی برایتان دریافت خواهد کرد.

لطفا برای ارتباط با وکلای گروه لاهه با مجموعه ما تماس گرفته یا از طریق واتس اپ لاهه با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۲ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
آزمون ناتی CCL
نوشتهٔ بعدی
جاذبه‌های گردشگری دبی

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button