شغل دامپزشکی در آمریکا

شغل دامپزشکی در آمریکا

شغل دامپزشکی در آمریکا یکی از مشاغل پرطرفدار با درآمد مناسب است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به آمریکا، رویای رسیدن به آن را در سر می‌پرورانند. برای دستیابی به شغل دامپزشکی در آمریکا می‌توان از روش‌های مختلفی مثل مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت کاری به آمریکا استفاده کرد.

چگونه در آمریکا دامپزشک شویم؟

برای دستیابی به شغل دامپزشکی در آمریکا راه‌های مختلفی وجود دارد که بایستی با توجه به شرایطی که دارید، مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای این منظور، مهاجرت تحصیلی به آمریکا است. شما از طریق تحصیل در این کشور، مسیر هموارتری برای رسیدن به شغل مورد بحث خواهید داشت.

افرادی که در کشوری به جز آمریکا به تحصیل دامپزشکی پرداخته‌اند نیز می‌توانند با فراهم آوردن شرایط لازم، مهاجرت کاری به آمریکا از طریق شغل دامپزشکی را تجربه کنند اما بدیهی است که در این صورت، پیچیدگی‌های بیشتری در مسیر پیش روی آنان وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و انتخاب روش متناسب با وضعیتتان می‌توانید با وکیل مهاجرت به آمریکا، مشاوره داشته باشید.

بهترین مراکز ایالات متحده آمریکا برای کارآموزی در رشته دامپزشکی یا کار در این رشته شامل VCA ،Thrive Pet Healthcare، VetCor ،Banfield Pet Hospital و… می‌شوند.

شرایط مهاجرت کاری به آمریکا از طریق شغل دامپزشکی

گفتیم که برای دستیابی به شغل دامپزشکی در آمریکا از طریق مهاجرت کاری باید شرایط و مدارک لازم را به صورت کامل فراهم آورید. اگر کنجکاو هستید تا بدانید که این شرایط و مدارک شامل چه مواردی می‌شوند، در ادامه با ما همراه باشید تا مهم‌ترین موارد را با توجه به توضیحات وکیل ویزای کاری آمریکا در گروه لاهه، ذکر کنیم.

  • داشتن مدرک تحصیلی مرتبط
  • دارا بودن سابقه کاری مرتبط
  • امکان معادل سازی مدرک تحصیلی
  • اخذ جاب آفر معتبر (پیشنهاد شغلی)
  • تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر
  • ارائه پاسپورت دارای اعتبار کافی
  • دستاوردهای شغلی و تحصیلی
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت
  • و…

برای معادل سازی مدرک تحصیلی جهت مهاجرت کاری به آمریکا باید از طریق درخواست از موسسه WES اقدام کنید؛ بدین منظور لازم است که یک حساب کاربری در وبسایت WES ایجاد کرده و درخواست خود را از طریق درج اطلاعات لازم، ارائه مدرک و پرداخت هزینه مربوطه، نهایی کنید.

بیشتر بدانید:  اخذ وقت سفارت آمریکا

برای دامپزشکی در آمریکا چه ویزایی بگیریم؟

حال که با شرایط مهاجرت کاری برای دستیابی به شغل دامپزشکی در آمریکا آشنا شدید، بهتر است درباره انواع ویزای آمریکا که برای مهاجرت کاری از طریق شغل مذکور، مناسب هستند نیز اطلاعاتی به دست آورید؛ با ما همراه باشید.

  • ویزای H1B آمریکا: اشخاصی که دارای شغل تخصصی هستند، می‌توانند این نوع ویزای کاری را برای مهاجرت به آمریکا دریافت کنند.
  • ویزای H-3 آمریکا: این نوع ویزا معمولا برای اهداف کارآموزی صادر می‌شود.
  • ویزای EB2 آمریکا: این ویزای مهاجرتی مناسب افرادی است که دارای مدارک پیشرفته و توانایی‌های استثنائی هستند.
  • ویزای EB3: این نوع ویزای کاری هم مناسب افرادی است که قصد اخذ گرین کارت آمریکا را داشته و دارای مهارت خاص و سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی‌شان هستند.

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی در آمریکا را دارید، بهتر است بدانید که دانشگاه‌های کالیفرنیا، کرنل، دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، دانشگاه ایالتی اوهایو، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه فلوریدا و… از بهترین انتخاب‌ها برای تحصیل دامپزشکی در کشور مورد بحث هستند.

درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا

شغل دامپزشکی در آمریکا جزو مشاغل پردرآمد آمریکا نیست اما همانطور که پیش‌تر گفتیم، درآمد و مزایای آن به طور کلی مناسب است. شایان توجه است، درآمد دامپزشکان نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر، با توجه به سطح تحصیلات، تجربیات کاری، محل کار و… تعیین می‌شود، فلذا تفاوت‌های موجود در بحث درآمد، طبیعی هستند.

  • درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با کمتر از ۲ سال سابقه کاری: در حدود ۶۵ هزار دلار به صورت سالانه
  • درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با ۲ الی ۵ سال سابقه کاری: در حدود ۸۵ هزار دلار به صورت سالانه
  • درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با ۵ الی ۱۰ سال سابقه کاری: در حدود ۱۱۰ هزار دلار به صورت سالانه
  • درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با ۱۰ الی ۱۵ سال سابقه کاری: در حدود ۱۳۰ هزار دلار به صورت سالانه
  • درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با ۱۵ الی ۲۰ سال سابقه کاری: در حدود ۱۴۵ هزار دلار به صورت سالانه
  • درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری: در حدود ۱۵۵ هزار دلار به صورت سالانه

بد نیست بدانید که بهترین ایالات آمریکا برای اشتغال به کار دامپزشکی در این کشور شامل ایالت هاوایی، نیوجرسی، نیویورک، نوادا، کالیفرنیا و ایالت رود آیلند می‌شوند.

اقامت در آمریکا با شغل دامپزشکی

اگر برایتان سوال شده است که آیا می‌توان با شغل دامپزشکی در آمریکا، اقامت دائم این کشور را به دست آورد یا خیر، وکیل مهاجرت این‌گونه به شما پاسخ می‌دهد: به طور کلی اگر اقامت کاری قانونی آمریکا را داشته باشید، تقریبا پس از ۵ سال کار کردن در این کشور می‌توانید گرین کارت آمریکا را از آن خود کنید. همچنین پس از اخذ این کارت، امکان اخذ شهروندی و پاسپورت آمریکا را نیز برای واجدین شرایط فراهم خواهد شد.

دامپزشکی در آمریکا، عناوین شغلی مختلفی را در بر می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به دامپزشکی غذا و دام، تکنسین دامپزشکی، دستیار دامپزشکی، دامپزشکی بازرسی و ایمنی غذایی و… اشاره کرد.

بیشتر بدانید:  اخذ ویزای آمریکا تضمینی با وکیل

شرایط شغل دامپزشکی در آمریکا
شرایط شغل دامپزشکی در آمریکا

مشاوره با وکیل مهاجرت به آمریکا

در این مقاله به معرفی شغل دامپزشکی در آمریکا پرداختیم تا اگر قصد ادامه تحصیل در این کشور را داشته یا می‌خواهید مهاجرت کاری به آمریکا و از طریق شغل دامپزشکی را تجربه کنید، اطلاعات لازم را به دست آورید. در این که مطالعه مقاله حاضر برای افراد مورد بحث، بسیار مفید خواهد بود شکی نیست اما با توجه به وجود قوانین متعدد، تعیین ضوابط جدید، لزوم بررسی شرایط متقاضی مهاجرت و… توصیه می‌شود که حتما با وکیل مهاجرت به آمریکا مشاوره داشته باشید.

وکلای گروه لاهه با تخصص و تجربه قابل توجه در زمینه مهاجرت به آمریکا می‌توانند از ابتدای این مسیر تا انتهای آن همراه ما بوده و امور مختلفی چون اخذ جاب آفر، دریافت پذیرش دانشگاهی، اخذ انواع ویزا، رفع ریجکتی ویزا و… را به انجام برسانند. برای همکاری با ایشان می‌توانید با مجموعه لاهه تماس گرفته یا از طریق واتس اپ با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

سوالات متداول

برای دستیابی به شغل دامپزشکی در آمریکا می‌توانید روش مهاجرت تحصیلی را انتخاب نموده یا اگر تحصیلات مرتبط دارید، یکی از ویزاهای کاری این کشور را دریافت کنید.

برای این منظور باید شرایطی چون داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کاری، معادل سازی مدرک، اخذ جاب آفر و… را فراهم کنید.

درآمد شغل دامپزشکی در آمریکا برای افراد با کمتر از ۲ سال سابقه کاری در حدود ۶۵ هزار دلار به صورت سالانه است.

ویزاهایی مثل ویزای H1B آمریکا، ویزای EB2، ویزای EB3 و… می‌توانند برای ای منظور مناسب باشند. بهتر است تصمیم‌گیری در این باره را به وکیل اخذ ویزا بسپارید.

بله، برای این منظور می‌توانید وقت مشاوره خود را از طریق سایت یا واتس اپ رزرو نموده و در صورت تمایل، همکاری با ایشان را آغاز کنید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۱ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
۵ نکته مهم در سفر به کانادا
نوشتهٔ بعدی
کمک هزینه مسکن دانشجویان در فرانسه

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button