زندگی در شهر لیدز انگلستان

زندگی در شهر لیدز انگلستان

زندگی در شهر لیدز انگلستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ شاخص قدرت خرید در این شهر بالای ۹۰ درصد، مراقبت‌های بهداشتی بالاتر از ۸۰ درصد و به طور کلی شاخص کیفیت زندگی در آن، بالاتر از ۱۶۰ است!

آب و هوای شهر لیدز انگلستان

برای بررسی شرایط زندگی در شهر لیدز انگلستان باید به آب و هوای این شهر توجه داشته باشیم. Leeds در یورکشایر غربی انگلستان واقع شده است. آب و هوای شهر لیدز معمولا بارانی و مرطوب است. تابستان‌های لیدز معتدل و زمستان‌های آن، طولانی و سرد است؛ در کل اگر با هوای معتدل و باران‌های گاه و بی‌گاه سازگار هستید، زندگی در لیدز می‌تواند برایتان مناسب باشد. بد نیست بدانید که میانگین دمای سالانه شهر لیدز انگلستان تقریبا ۱۰ درجه سانتیگراد است.

وضعیت اقتصاد و کار در شهر لیدز

از دیگر پارامترهای مهمی که طی بررسی زندگی در شهر لیدز انگلستان باید به آن توجه داشته باشیم، وضعیت اقتصادی شهر لیدز و اوضاع کار در آن است. سرعت رشد اشتغال بخش خصوصی در لیدز بالاست و علاوه بر آن، لیدز به عنوان یک شهر برجسته در زمینه تجارت شناخته می‌شود. خوشبختانه فرصت‌های شغلی مختلفی در زمینه تجارت، فناوری اطلاعات، حمل و نقل و… در شهر لیدز وجود دارد و افرادی که خواهان مهاجرت کاری به انگلستان هستند، فرصت خوبی برای کار و زندگی در لیدز خواهند داشت.

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به انگلستان را دارید، شهر لیدز می‌‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا، دانشگاه‌های مشهوری مثل University of Leeds و Leeds Beckett University در این شهر قرار دارند.

بیشتر بدانید:  اعتراض به ریجکتی ویزای انگلستان

فرهنگ مردم در شهر لیدز انگلستان

برای زندگی در شهر لیدز انگلستان باید از توانایی خود در سازگاری با فرهنگ مردم این شهر اطمینان حاصل کنید؛ البته شهر لیدز دارای تنوع فرهنگی قابل توجهی است زیرا بخش بزرگی از ساکنین این شهر را مهاجران تشکیل می‌دهند. به طور کلی، مردم شهر لیدز به مهمان‌نوازی و مشهور هستند و یکی از ویژگی‌های مشترک آنان، افتخار به فرهنگ محلی‌شان است. کوشش مردم شهر لیدز در راستای ارتقای وضعیت آموزش، بهداشت، فرهنگ و… بسیار مورد توجه و ستودنی است. از دیگر ویژگی‌های مردم لیدز و به طور کلی انگلستان، رک بودن، فروتنی، خوش‌قولی و گاها نژادپرستی است.

بد نیست بدانید که شهر لیدز انگلستان، میزبان جشنواره‌های متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به جشنواره فیلم بین‌المللی لیدز، فستیوال موسیقی لیدز، جشنواره نور، جشنواره غذا، جشنواره هنری لیدز و… اشاره کرد.

هزینه‌های زندگی در شهر لیدز انگلستان

پرداختن به شرایط زندگی در شهر لیدز انگلستان مستلزم آن است که هزینه‌های زندگی در این شهر را نیز بررسی کنیم. طبیعتا هزینه زندگی افراد در شهر لیدز با هم متفاوت است زیرا سبک زندگی، محل اقامت، تعداد اعضای خانواده و… بر این موضوع تاثیر مستقیم دارند اما اگر بخواهیم میانگین هزینه زندگی در Leeds را مشخص کنیم، باید بگوییم که متوسط هزینه زندگی ۱ نفر در این شهر بدون احتساب اجاره مسکن، در حدود ۷۰۰ پوند به صورت ماهانه است.

 در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره در اختیارتان قرار دهیم. اگر پس از مطالعه مقاله همچنان سوال یا ابهامی برایتان وجود داشت، می‌توانید از طریق مشاوره با وکیل مهاجرت به انگلستان پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

  • اجاره ملک در شهر لیدز انگلستان: شروع قیمت از حدود ۷۰۰ پوند
  • هزینه یک وعده غذای رستورانی در لیدز: تقریبا ۱۵ پوند
  • هزینه آب، برق و گاز در لیدز انگلستان: نزدیک به ۲۰۰ پوند در ماه
  • هزینه کارت ماهانه حمل و نقل در شهر لیدز: تقریبا ۷۵ پوند

هزینه مواد غذایی در شهر لیدز

بد نیست برای بررسی هزینه زندگی در شهر لیدز انگلستان به صورت دقیق‌تر، وارد جزئیات شده و کمی به بررسی قیمت اقلام غذایی در این شهر بپردازیم. لطفا به جدول زیر توجه داشته باشید.

مواد غذایی قیمت
۱ کیلوگرم فیله مرغ تقریبا ۵ پوند
۱ کیلوگرم پیاز کمتر از ۲ پوند
۱ کیلوگرم گوجه فرنگی تقریبا ۲.۵ پوند
۱ کیلوگرم برنج سفید تقریبا ۱.۵ پوند
۱ کیلوگرم سیب زمینی تقریبا ۱ پوند
۱ لیتر شیر کمتر از ۱ پوند
۱ کیلوگرم سیب نزدیک به ۲ پوند

برای گردش در شهر لیدز انگلستان می‌توانید به کاخ هنری این شهر، موزه ملی ارمیتاژ، پارک دیدنی Roundhay، کلبه موزه ترینیتی، موزه امپریال وارهوس، پارک Golden Asre و… سر بزنید.

بیشتر بدانید:  اخذ ویزای انگلستان تضمینی با وکیل

زندگی در شهر لیدز انگلیس
زندگی در شهر لیدز انگلیس

مشاوره با وکیل مهاجرت به انگلستان

در این مقاله به بررسی شرایط زندگی در لیدز انگلستان پرداختیم تا علاقه‌مندان به مهاجرت به این شهر، اطلاعات اولیه درباره زندگی در لیدز را به دست آورند. اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر و اقدام برای اخذ ویزا جهت مهاجرت به لیدز انگلستان هستید، پیشنهاد ما مشاوره با وکیل مهاجرت در گروه لاهه است.

وکلای گروه لاهه با شرایط تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری در تمام شهرهای انگلستان آشنا هستند و می‌توانند علاوه بر انتخاب بهترین روش مهاجرتی برای شما، جهت اخذ پذیرش تحصیلی یا جاب آفر، دریافت ویزای انگلستان، رفع ریجکتی ویزا و امور مشابه اقدام کنند. برای رزرو وقت مشاوره می‌توانید با مجموعه لاهه تماس گرفته یا اطلاعات خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

بله، کیفیت زندگی در این شهر بسیار مناسب بوده و شاخص قدرت خرید، مراقبت‌های بهداشتی و… در این شهر بالاست.

آب و هوای این شهر معمولا معتدل و مرطوب بوده و میانگین دمای آن تقریبا ۱۰ درجه سانتیگراد است.

این شهر مهاجران زیادی دارد و تنوع فرهنگی در آن دیده ی‌شود اما به طور کلی مردم لیدز معمولا مهمان‌نواز، رک، وقت شناس و گاها نژادپرست هستند.

هزینه زندگی در این شهر به عوامل مختلفی بستگی دارد و سبک زندگی تاثیر قابل توجهی بر آن می‌گذارد اما به طور کلی می‌توان  گفت که هزینه زندگی یک فرد تنها در این شهر و بدون احتساب اجاره ملک، تقریبا ۷۰۰ پوند است.

بله، شما می‌توانید از طریق مشاوره با وکلای گروه لاهه، بهترین روش مهاجرتی به شهر لیدز را انتخاب کرده و سپس فرآیند اخذ ویزا و سایر امور مربوطه را به ایشان بسپارید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۰ میانگین امتیاز: ۰]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
مقایسه تحصیل حسابداری در کانادا و آمریکا
نوشتهٔ بعدی
اطلاعات مهم برای سفر به عمان

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button