جاذبه‌های گردشگری شهر العین امارات

جاذبه‌های گردشگری شهر العین امارات

جاذبه‌های گردشگری شهر العین در کشور امارات متحده عربی شامل مکان‌هایی مثل جبل حفیت، موزه ملی العین، قلعه جاهلی، پارک ماجراجویی وادی، بازار شتر، هیلی فان سیتی و… می‌شود.

اخذ ویزا برای سفر به العین

پیش از معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر العین، به ارائه توضیحاتی درباره ویزای مورد نیاز برای سفر به این شهر می‌پردازیم. برای سفر با هدف گردشگری به شهر العین و سایر شهرهای امارات متحده عربی باید ویزای توریستی امارات را دریافت کنید. توجه داشته باشید که با ویزای توریستی امارات نمی‌توانید در این کشور به کار یا تحصیل مشغول شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویزا و انواعی که دارد می‌توانید روی لینک ویزای توریستی امارات کلیک کنید.

لیست دیدنی‌های شهر العین امارات

در ادامه مقاله، جاذبه‌های گردشگری شهر العین امارات را معرفی می‌کنیم؛ پس لطفا با ما همراه باشید. شایان ذکر است، چنانچه قصد دارید پیش از سفر به العین و سایر شهرهای امارات، اطلاعات ضروری و مهمی مثل هزینه‌ها، آب و هوا و… را به دست آورید، می‌توانید مقاله اطلاعات مهم برای سفر به امارات را مطالعه فرمایید. همچنین اگر قصد همکاری با وکیل برای اخذ ویزا را دارید، لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

بیشتر بدانید:  ۶ فرصت سرمایه‌گذاری در امارات

جبل حفیت در شهر العین امارات

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر العین امارات، جبل حفیت است. این رشته‌کوه دیدنی در شهر Al Ain امارات، دومین قله مرتفع در این کشور است. با بالا رفتن از کوه مذکور می‌توانید نمایی زیبا از العین و صحراهایش را مشاهده کرده و به گردش و عکاسی بپردازید.

قلعه جاهلی، جاذبه‌ای گردشگری در العین

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر العین، قلعه جاهلی است که در گذشته به عنوان یکی از مناطق دفاعی مهم شناخته می‌شد و در حال حاضر، یک مکان تاریخی و دیدنی است که نمایشگاه عکس معروفی را در خود جای داده است. قلعه مورد بحث در کنار پارک ملی العین واقع شده است و افراد می‌توانند علاوه بر بازدید از قلعه، به تفریح، خرید و صرف غذا در این مکان بپردازند.

پارک ماجراجویی وادی العین

یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری شهر العین، پارک ماجراجویی وادی است. این پارک آبی برای فعالیت‌هایی مثل قایق سواری، کایاک سواری، سنگ‌نوردی و… در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین صفحه موج‌سواری جهان، در پارک مذکور قرار دارد و این موضوع در کنار دیگر جذابیت‌های پارک وادی باعث شده است که گردشگران طی سفر به العین، حتما سری به این پارک بزنند.

اگر قصد سفر به دبی را دارید و می‌خواهید از جاذبه‌های گردشگری شهر العین نیز بازدید کنید (یا بالعکس) بایستی فاصله این دو شهر را در نظر بگیرید. فاصله دبی و العین تقریبا ۱۳۰ کیلومتر است اما گاهی به دلیل شرایطی مثل وجود ترافیک، پیمودن این مسیر، ۱ ساعت و نیم تا ۲ ساعت زمان خواهد برد.

هیلی فان سیتی در العین امارات

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر العین که بسیار معروف است، هیلی فان سیتی نام دارد. این شهربازی بزرگ با پارک‌های موضوعی متنوع، سراسر تفریح و هیجان است و افراد می‌توانند با مراجعه به این مکان، علاوه بر بازی و سرگرمی، در جشنواره‌های تاریخی و فرهنگی پارک نیز شرکت کنند.

بازار شتر، جاذبه‌ای دیدنی در العین

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر العین، بازار شتر است که بسیار هم دیدنی و مشهور بوده و افراد زیادی برای بازدید از آن و خرید و فروش شتر، بز و… به العین سفر می‌کنند. اگر بتوانید شرایط نامطلوبی مثل بوی بد این بازار را تحمل کنید، بازدید از آن فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ بومی عرب و بررسی شیوه انجام معاملات آن‌ها خواهد بود!

بیشتر بدانید:  اعتراض به ریجکتی ویزای امارات

جاذبه‌های شهر العین امارات
جاذبه‌های شهر العین امارات

اخذ ویزای امارات توسط وکیل

در این مقاله از مجموعه مقالات گروه لاهه به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر العین امارات پرداختیم تا در سفر به این شهر، از معروف‌ترین دیدنی‌های آن بازدید کنید. اگر هنوز برای اخذ ویزای امارات اقدام نکرده‌اید یا خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر یا مهاجرت به العین هستید، فراموش نکنید که بررسی همه جانبه این موضوعات و اقدام برای دریافت روادید به کمک وکیل اخذ ویزای امارات، بهترین روش است.

وکلای گروه لاهه آماده هستند تا درباره سفر یا مهاجرت به امارات به شما مشاوره داده و یکی از انواع ویزای این کشور را برایتان دریافت کنند. ایشان همچنین در انجام اموری چون رفع ریجکتی ویزا نیز تخصص و تجربه کافی دارند. برای همکاری با وکلای گروه لاهه می‌توانید به واتس اپ ما مراجعه نموده یا اطلاعات لازم را در سامانه درج نمایید تا با شما تماس بگیریم.

سوالات متداول

بله، این شهر دارای مکان‌های دیدنی‌ای مثل جبل حفیت، پارک ماجراجویی وادی و… است که در مقاله حاضر راجع به آن‌ها توضیحاتی را ارائه کردیم.

بله، شما برای سفر به العین یا سایر شهرهای امارات با هدف گردشگری باید ویزای توریستی این کشور را دریافت نمایید.

فاصله این دو شهر با هم تقریبا ۱۳۰ کیلومتر است.

بله! بازار شتر یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف در این شهر است که بازدید از آن می‌توانید با فرهنگ بومی این شهر آشنا شوید.

بله، شما می‌توانید برای مهاجرت، خرید ملک در عجمان، سرمایه‌گذاری در این شهر و… از وکلای گروه لاهه کمک بگیرید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۱ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
پیکاپ ویزای کانادا
نوشتهٔ بعدی
وکیل ویزای کاری ایتالیا

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button