ریجکتی ویزای توریستی امارات

ریجکتی ویزای توریستی امارات

ریجکتی ویزای توریستی امارات که همان رد درخواست متقاضی توسط اداره مهاجرت امارات است، بنا به دلایلی مثل نداشتن توانایی مالی کافی، مشخص نبودن هدف از سفر به این کشور، سابقه مهاجرتی نامناسب و… اتفاق می‌افتد اما در بسیاری از مواقع امکان رفع آن و اخذ ویزا درخواستی وجود دارد.

ریجکتی ویزای توریستی امارات یعنی چه؟

ریجکتی ویزای توریستی امارات یعنی این ‌که درخواست ویزای فرد متقاضی سفر به کشور امارات، بنا به دلایل مالی، امنیتی و… رد شود. ریجکتی درباره انواع ویزای امارات و سایر کشورها صدق کرده و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد اما اگر درخواست ویزا به صورت اصولی انجام شده و افراد با علل ریجکتی آشنا باشند، احتمال بروز این مشکل به شدت کاهش می‌یابد.

دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی امارات

حالا که با مفهوم ریجکتی ویزای توریستی امارات آشنا شدید، علل بروز این مشکل را بررسی می‌کنیم تا هنگام ارائه درخواست ویزا به این موارد توجه داشته و از ریجکت شدن ویزا جلوگیری کنید. با این حال اگر درخواست ویزای‌تان ریجکت شد، نگران نباشید؛ شما با همراهی وکلای گروه لاهه می‌توانید رفع ریجکتی ویزا را به انجام برسانید.

بیشتر بدانید:  انواع ویزای امارات

هدف از سفر به امارات مشخص نباشد

یکی از دلایل رایج ریجکتی ویزای توریستی امارات، نامشخص بودن هدف فرد از سفر به این کشور است. شما برای اخذ ویزای امارات و ورود به این کشور باید دلیل منطقی داشته باشید و دلایل شما باید به گونه‌ای باشند که آفیسر را قانع کنند تا مجوز ورود شما را صادر کند. پر واضح است که اخذ این ویزا باید با هدف بازدید و گردشگری، دیدار با اعضای خانواده و… صورت پذیرد.

نداشتن توانایی مالی کافی

سفر به امارات در اکثر موارد پرهزینه است و شما باید برای جلوگیری از ریجکتی ویزای توریستی امارات، توانایی مالی خود را به اثبات برسانید. نداشتن تمکن مالی کافی، بارها باعث شده است که ویزای بسیاری از متقاضیان سفر به این کشور ریجکت شود، بنابراین با ارائه گردش حساب مناسب و گواهی دریافت شده از بانک این مسئله را حل کنید.

وجود نقص در مدارک برای اخذ ویزا

با وجود تاکیدات فراوان بر تحویل مدارک کامل جهت اخذ ویزا، باز هم برخی اشخاص در این مورد کوتاهی کرده و با ریجکتی ویزای توریستی امارات مواجه می‌شوند. البته اگر با وکیل اخذ ویزای امارات پیش بروید، چنین مشکلاتی به وجود نمی‌آید؛ همچنین وکلای گروه لاهه می‌توانند برای رفع ریجکتی ویزای شما نیز اقدام کنند.

ناتوانی در اثبات قصد بازگشت

حتما می‌دانید که جهت اخذ ویزاهای کوتاه مدت یا موقت، باید ثابت کنید قصد بازگشت به کشورتان را دارید. یکی دیگر از مواردی که موجب ریجکتی ویزای توریستی امارات می‌شود همین است؛ اگر شما نتوانید این موضوع را اثبات کنید، با مشکل روبرو خواهید شد. برای اثبات قصد بازگشت به کشور مبدا باید مدارکی مثل گواهی اشتغال به تحصیل، قرارداد کاری جاری و… ارائه کرده و وابستگی خانوادگی‌تان را نشان دهید.

اقدامات غیرقانونی و ریجکتی ویزای امارات

یکی دیگر از دلایل ریجکتی ویزای توریستی امارات،  داشتن سابقه اقدامات غیرقانونی یا جنایتکارانه است. همچنین اگر در سوابق مهاجرتی یا مسافرتی شما اقدام غیرقانونی به ثبت رسیده باشد، ویزایتان ریجکت شده و کار دشوار می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با وکیل اخذ ویزای امارات مشاوره داشته باشید.

رد درخواست‌های قبلی ویزا

اگر پیش از این برای اخذ انواع ویزای امارات درخواست داده و با ریجکتی مواجه شده باشید، ممکن است به همین دلیل، مجددا ریجکتی ویزای توریستی امارات هم برایتان اتفاق بیفتد. البته چنین مسائلی قابل حل بوده و بهتر است برای جلوگیری از آن، پیش از ثبت درخواست ویزا با وکیل رفع ریجکتی ویزا در ارتباط باشید.

تجرد آقایان زیر ۵۰ سال و ریجکتی ویزا

جالب است بدانید که یکی از دلایل ریجکتی ویزای توریستی امارات می‌تواند این باشد که متقاضی، مردی با کمتر از ۵۰ سال سن بوده و مجرد است! امارات بر این مسئله حساسیت داشته و ممکن است آن را دلیلی برای رد درخواست ویزای شما بداند.

توجه داشته باشید که علت ریجکتی ویزای توریستی امارات به موارد فوق محدود نشده و مواردی مثل نداشتن پاسپورت معتبر، نامعتبر بودن هتل محل اقامت، ارائه مدارک جعلی و… نیز منجر به ریجکتی خواهند شد.

اعتراض به ریجکتی ویزای توریستی امارات

خوشبختانه در بسیاری از موارد امکان رفع ریجکتی ویزا وجود دارد؛ بنابراین اگر با ریجکتی ویزای توریستی امارات مواجه شدید، علت آن را بررسی نموده و در صورت امکان، اعتراض خود را ثبت کنید. توصیه ما این است که برای انجام بررسی‌های لازم، نگارش نامه اعتراض و رفع ریجکتی ویزا از وکلای گروه لاهه کمک بگیرید زیرا ایشان تجربه قابل توجهی در رفع ریجکتی انواع ویزای امارات دارند.

نامه اعتراض به ریجکتی ویزا

اگر برایتان سوال شده است که نامه اعتراض به ریجکتی ویزای توریستی امارات باید چگونه باشد، در ادامه همراه ما باشید تا برخی نکات را در این باره با شما در میان بگذاریم.

  • نامه اعتراض به ریجکتی ویزای توریستی امارات باید با لحن رسمی نگارش شده و کاملا مودبانه باشد.
  • سعی کنید نامه اعتراض را مختصر و مفید بنویسید.
  • به همراه نامه، باید مدارک جدید ارسال کنید تا شامس رفع ریجکتی بالا برود.
  • نامه اعتراض باید حاوی اطلاعات هویتی شما، علت و تاریخ ریجکتی باشد.
  • نامه در صورتی معتبر است که به امضای متقاضی برسد.
  • در نامه از اشاره به مدارک و شواهدی که قبلا ارائه داده‌اید خودداری کنید و از اسناد جدید صحبت کنید.
  • توجه داشته باشید که نامه اعتراض به دور از هرگونه غلط املایی، گرامری و… باشد.
بیشتر بدانید:  اعتراض به ریجکتی ویزای امارات

وکیل برای اعتراض و رفع ریجکتی ویزای توریستی امارات
وکیل برای اعتراض و رفع ریجکتی ویزای توریستی امارات

وکیل برای رفع ریجکتی ویزای توریستی امارات

ریجکتی ویزای توریستی امارات مسئله‌ای ناراحت کننده است اما اگر به موقع و به صورت اصولی برای رفع ریجکتی ویزا اقدام شود، بدون نیاز به ثبت درخواست مجدد می‌توان این ویزا را دریافت کرد.

توصیه ما این است که برای اعتراض و رفع ریجکتی ویزای توریستی امارات با وکلای گروه لاهه در ارتباط باشید تا بدون نگرانی در انتظار صدور ویزایتان بمانید. وکلای ما در گروه لاهه علاوه بر رفع ریجکتی ویزا می‌توانند برای انجام اموری مثل تمدید ویزا، خرید ملک در امارات، اخذ جاب آفر و… نیز همراه شما باشند. برای ارتباط با ایشان، از طریق شماره‌های درج شده با مجموعه لاهه تماس بگیرید.

سوالات متداول

ریجکتی ویزا یعنی رد درخواست اخذ این مجوز بنا به دلایلی مثل نقص در مدارک.

مواردی مثل نداشتن توانایی مالی کافی، عدم توانایی اثبات قصد بازگشت، سوء سابقه و… می‌توانند منجر به بروز این اتفاق شوند.

بله، در اکثر موارد، متقاضی پس از ریجکتی می‌تواند با ارائه نامه و مدارک جدید به این اتفاق اعتراض کند.

این نامه باید با لحن رسمی نوشته شده و حاوی اطلاعات هویتی، دلیل و تاریخ ریجکتی، همچنین امضای متقاضی باشد؛ موارد بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

بله، با سپردن انجام این امر به وکلای مهاجرتی گروه لاهه می‌توانید با اطمینان منتظر دریافت ویزای خود باشید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۰ میانگین امتیاز: ۰]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
افتتاح حساب بانکی در کانادا
نوشتهٔ بعدی
شغل هتلداری در اسپانیا

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button