شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا

شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا

شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا را می‌توان در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور قرار داد؛ از نظر درآمد هم، عناوین شغلی مختلف مدیریت منابع انسانی از درآمد خوبی در کشور کانادا برخوردار هستند. برای اشتغال به مدیریت منابع انسانی در کانادا می‌توان از روش‌های مختلفی مثل مهاجرت تحصیلی به کانادا یا مهاجرت کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری استفاده کرد.

چگونه در کانادا مدیر منابع انسانی شویم؟

شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا از طرق مختلفی به دست می‌آید. اگر قصدتان مهاجرت تحصیلی باشد، با اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا می‌توانید این رشته را فراگرفته و پس از فارغ‌التحصیلی، استخدام شده و ویزای تحصیلی‌تان را به ویزای کاری کانادا تبدیل کنید.

چنانچه به تحصیل در رشته مزبور پرداخته و حالا می‌خواهید مهاجرت کاری به کانادا و از طریق مدیریت منابع انسانی را تجربه کنید، می‌توانید با ثبت نام در سیستم اکسپرس اینتری کانادا و احراز شرایط لازم، این امر را به انجام برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب روش متناسب با شرایطتان می‌توانید با وکیل مهاجرت به کانادا در ارتباط باشید.

شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق مدیریت منابع انسانی

از آن‌جایی که تمرکز ما در این مقاله بر شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا است، در ادامه به بررسی شرایط و مدارک لازم جهت مهاجرت کاری به کانادا و از طریق این شغل می‌پردازیم. توجه داشته باشید که گاها افراد با شرایط متفاوت باید مدارک مختلفی نیز فراهم آورند؛ بنابراین توصیه می‌شود که به مطالعه مقاله اکتفا نکرده و حتما مشاوره با وکیل ویزای کاری کانادا را در برنامه خود قرار دهید.

  • داشتن تحصیلات مرتبط و امکان معادل‌سازی مدرک
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • داشتن سابقه کاری مرتبط
  • دارا بودن مدارک هویتی و پاسپورت معتبر
  • ارائه گواهی سلامت، گواهی سوء پیشینه و گواهی تمکن مالی
  • ارائه جاب آفر معتبر (در صورت امکان)
  • ترجمه رسمی مدارک
بیشتر بدانید:  ۳ تفاوت اصلی ویزای استارتاپ و کارآفرینی کانادا

درآمد مدیریت منابع انسانی در کانادا

اگر متقاضی اشتغال به شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا باشید، حتما دغدغه اطلاع از درآمد این شغل در کشور کانادا را خواهید داشت؛ به همین خاطر در ادامه مقاله به بررسی درآمد تقریبی این شغل در کشور مورد بحث می‌پردازیم.

  • حداقل درآمد مدیران منابع انسانی در کشور کانادا: در حدود ۹۵ هزار دلار کانادا
  • متوسط درآمد مدیران منابع انسانی در کشور کانادا: در حدود ۱۷۵ هزار دلار کانادا
  • حداکثر درآمد مدیران منابع انسانی در کشور کانادا: در حدود ۲۷۰ هزار دلار کانادا

یک مدیر منابع انسانی در کانادا می‌تواند به عنوان مسئول روابط پرسنل، سرپرست روابط صنعتی، مسئول ایمنی شغلی و بهداشت، مسئول حقوق کارکنان، سرپرست منابع انسانی در بخش استخدامی و… مشغول به کار شود.

وظایف مدیران منابع انسانی در کانادا

شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا، وظایف مشخصی را با خود به همراه دارد که در ادامه مقاله، این وظایف را به نقل از وکیل مهاجرت ذکر می‌کنیم.

  • کنترل فعالیت‌های منابع انسانی یا پرسنل و برنامه‌ریزی برای آن
  • تدوین شرایط و قوانین لازم الاجرا
  • برنامه‌ریزی رویکردهای روابط کاری
  • برنامه ریزی و اجرای مذاکرات حول قراردادهای جمعی و مسائل مربوط به آن
  • سازماندهی فرآیندهای آموزشی، استخدامی و…
  • برنامه‌ریزی برای توسعه پرسنل، آموزش زبان، بهداشت و…
  • ارائه مشاوره به مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف
  • مدیریت رتبه‌بندی مشاغل
  • نظارت بر پیروی از قوانین در شرکت
  • و…

اقامت در کانادا از طریق شغل مدیریت منابع انسانی

یکی از سوالات متداول افرادی که خواهان اشتغال به شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا هستند، این است که آیا می‌توان با این شغل، اقامت دائم کانادا را به دست آورد یا خیر؟ وکلای گروه لاهه به این سوال پاسخ می‌دهند: شما از هر روش قانونی‌ای که به شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا برسید، امکان اخذ اقامت دائم این کشور را خواهید داشت.

برای مثال، با مهاجرت تحصیلی به کانادا و سپس تبدیل ویزا، پس از مدتی می‌توانید اقامت دائم کانادا را از آن خود کنید. همچنین با استفاده از روش‌هایی مثل شرکت در سیستم اکسپرس اینتری، شما از همان بدو ورود به کانادا، اقامت دائم این کشور را خواهید داشت! شایان ذکر است، معمولا مدتی پس از اخذ اقامت دائم کانادا و با فراهم آوردن شرایطی مثل قبولی در آزمون شهروندی، می‌توانید تابعیت و پاسپورت این کشور را نیز داشته باشید.

بیشتر بدانید:  ۴ شرط اصلی ویزای جاب آفر کانادا

شرایط شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا
شرایط شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا

مشاوره با وکیل اخذ ویزای کانادا

در مقاله فوق به بررسی شغل مدیریت منابع انسانی در کانادا از جوانب مختلف پرداختیم. چنانچه در رشته مدیریت منابع انسانی تحصیل کرده‌اید و خواهان مهاجرت به کانادا از این طریق هستید، از طریق مشاوره با وکیل اخذ ویزای کانادا می‌توانید اطلاعات لازم را به دست آورده، پلن مهاجرتی دقیقی چیده و با نظارت مستقیم وکیل خود، صفر تا صد امور مربوطه را به انجام برسانید.

وکلای گروه لاهه علاوه بر داشتن تحصیلات مرتبط، با اخذ پروانه وکالت و گذراندن دوره‌های معتبر مهاجرتی توانسته‌اند تجربیات بسیار خوبی در این حوزه به دست آورند؛ ایشان با فعالیت چندین ساله در زمینه مهاجرت به کانادا می‌توانند ویزای کاری یا تحصیلی این کشور را به صورت تضمینی و حتی فوری برای واجدین شرایط، دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه لاهه تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

برای این منظور می‌توانید با مهاجرت تحصیلی به کانادا در این رشته تحصیل نموده یا با روش‌هایی مثل شرکت در برنامه اکسپرس اینتری کانادا، مهاجرت کاری به این کشور را تجربه کنید.

دارا بودن شرایطی مثل تحصیلات مرتبط، امکان معادل سازی مدرک، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی و… برای این منظور الزامی است.

متوسط درآمد مدیران منابع انسانی در کانادا تقریبا ۱۷۵ هزار دلار کاناداست.

بله، برای مثال با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری می‌توانید از همان ابتدای ورود به کانادا، اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

بله، وکلای گروه لاهه می‌‍توانند برای اخذ جاب آفر، معادل سازی مدارک، دریافت ویزا، رفع ریجکتی ویزا و… به شما کمک کنند.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۰ میانگین امتیاز: ۰]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
معرفی شهر ابوظبی امارات
نوشتهٔ بعدی
مقایسه تحصیل حسابداری در کانادا و آمریکا

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button