۵ نکته مهم در سفر به کانادا

پنج نکته مهم در سفر به کانادا

بررسی نکات مهم سفر به کانادا می‌بایست پیش از انجام اقداماتی چون اخذ ویزای توریستی صورت بپذیرد زیرا مواردی چون زمان مناسب برای سفر به این کشور، شیوه حمل و نقل و جابجایی، هزینه سفر، انتخاب محل اقامت در کاناداو… بر برنامه‌ریزی‌های شما تاثیر خواهند داشت.

اخذ ویزا برای سفر به کانادا

در بررسی نکات مهم سفر به کانادا باید پیش از هر چیز به موضوع اخذ ویزا توجه داشته باشید. چنانچه قصد دارید با هدف گردشگری، دیدار با خانواده یا دوستان و موارد مشابه به این کشور سفر کنید، می‌توانید برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید. برای دریافت این نوع روادید لازم است که شرایط و مدارکی مثل گواهی تای، گواهی تمکن مالی، پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار، سابقه سفر مناسب و… را فراهم آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید مقاله ویزای توریستی کانادا را مطالعه فرمایید.

زمان مناسب سفر به کانادا

یکی دیگر از نکات مهم سفر به کانادا مربوط به زمان مسافرت است. انتخاب زمان مناسب سفر به کانادا به شرایط و اهداف شما بستگی دارد. البته از این موضوع نیز نباید غافل شویم که کانادا وسیع است و نقاط مختلف آن در فصول متفاوت به یک شکل نیستند و تنوع آب و هوایی نیز در آن بسیار به چشم می‌خورد.

به طور کلی سفر به کانادا در فصل پاییز می‌تواند مناسب باشد اما معمولا سفر به این کشور در فصل تابستان و در ماه‌هایی مثل آگوست بسیار پرطرفدار است؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که سفر به کانادا در تابستان معمولا شما را با هزینه‌های بالای تفریح و اقامت و شلوغی شهرها مواجه خواهد کرد.

بیشتر بدانید:  تمدید اقامت توریستی کانادا

حمل و نقل در سفر به کانادا

یکی از نکات مهم سفر به کانادا، بحث حمل و نقل و جابجایی در این کشور است که برای بسیاری از افراد، تبدیل به دغدغه شده است. خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور، کاملا در دسترس و مقرون به صرفه است. شما برای جابجایی در کانادا می‌توانید از مترو، اتوبوس، تاکسی و… استفاده کنید. همچنین اگر تمایل به اجاره خودرو دارید، این امکان نیز برایتان فراهم خواهد بود. شایان توجه است، برای کرایه خودرو در کانادا می‌بایست دارای حداقل سن ۲۱ سال باشید.

توصیه می‌شود که پیش از سفر به کشور کانادا، حتما اقدامات لازم برای واکسینه شدن در برابر بیماری‌هایی مثل هپاتیت A، هاری، مننژیت، سرخک، آنفولانزا و… را به انجام برسانید.

محل اقامت در سفر به کانادا

یکی دیگر از نکات مهم سفر به کانادا که باید پیش از مسافرت برای آن برنامه‌ریزی کنید، محل اقامت شما در کاناداست. چنانچه دعوت نامه دارید و مکان اقامت شما مشخص است که هیچ اما اگر می‌خواهید در هتل اقامت داشته باشید و نمی‌دانید کدام هتل را انتخاب کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا برخی هتل‌های پرطرفدار و بعضی از هتل‌های محبوب ایرانیان در کانادا را به شما معرفی کنیم.

  • هتل شرایتون تورنتو: این هتل ۴ ستاره در شهر تورنتو قرار داشته و امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای رسیدن از این هتل به مترو باید تقریبا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی کنید.
  • هتل سوئیت دلتا ونکوور: این هتل ۴ ستاره دارای رستوران گردان، استخر سرپوشیده و… است. نزدیکی هتل مذکور به مکان‌های دیدنی شهر، یکی از دلایل محبوبیت آن است.
  • هتل مونترال: یکی از بهترین هتل‌ها در کانادا، هتل مونترال است که بر روی رودخانه سند لارنس قرار گرفته و چشم‌اندازی بی نظیر دارد.
  • هتل fallsview: این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در کاناداست که مشرف به آبشار نیاگارا بوده و به همین خاطر بسیار پرطرفدار است.

هزینه سفر به کانادا

از دیگر نکات مهم سفر به کانادا، هزینه‌های مسافرت به این کشور است که باید اطلاعاتی راجع به آن به دست بیاورید. طبیعتا نمی‌توان هزینه دقیق سفر به کانادا را محاسبه کرد زیرا افراد متفاوت، برنامه‌های مختلفی برای مسافرت دارند و محل اقامت، مدت اقامت، تفریحات مورد نظر و… بر این موضوع تاثیر می‌گذارند اما می‌توان به صورت تقریبی در این باره صحبت کرد؛ پس لطفا در ادامه نیز با ما همراه بوده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، با وکیل ویزای توریستی کانادا در ارتباط باشید.

  • هزینه درخواست ویزای توریستی کانادا: تقریبا ۱۰۰ دلار کانادا
  • هزینه اقامت: ۲۵ الی ۲۵۰ دلار کانادا به ازای هرشب
  • هزینه رفت و آمد: از حدود ۱ دلار تا مبالغ بسیار بالاتر با توجه به نوع حمل و نقل و مسیر
  • هزینه اجاره خودرو: ۲۵ الی ۶۰ دلار کانادا به ازای هر یک روز
  • هزینه هر وعده غذا: ۱۰ الی ۱۰۰ دلار کانادا
  • هزینه تفریحات: ۱۰ الی ۱۰۰ دلار کانادا

توجه داشته باشید که هزینه درمان در کشور کانادا بالاست و لازم است که حتما پیش از سفر به این کشور، برای خود و همراهانتان، بیمه مسافرتی مناسب خریداری نمایید. توجه داشته باشید که انجام این امر معمولا برای اخذ ویزای کانادا هم ضروری است.

بیشتر بدانید:  بهترین سن مهاجرت به کانادا

نکات مهم در سفر به کانادا
نکات مهم در سفر به کانادا

مشاوره با وکیل اخذ ویزای کانادا

در مقاله فوق به بررسی نکات مهم سفر به کانادا پرداختیم و درباره موضوعاتی مثل زمان مناسب سفر به این کشور، ویزای کانادا، هزینه‌های سفر، محل اقامت و… صحبت کردیم. چنانچه قصد دارید به این کشور سفر کنید و نیاز به کسب اطلاعات کامل و سپردن پروسه دریافت ویزا به شخصی با تجربه و مورد اعتماد را دارید، می‌توانید اخذ ویزای تضمینی کانادا با وکیل را در برنامه خود قرار دهید.

وکلای گروه لاهه دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا هستند و می‌توانند اطلاعات خوبی در زمینه سفر یا مهاجرت به کانادا در اختیار شما قرار دهند. چنانچه تمایل دارید که با ایشان مشاوره داشته باشید، می‌توانید وقت مشاوره خود را از طریق مراجعه به واتس اپ یا تماس با مجموعه لاهه رزرو کنید.

سوالات متداول

زمان مناسب برای سفر به کشور کانادا به هدف شما از سفر، بودجه در نظر گرفته شده و… بستگی دارد اما به صورت کلی و با تمرکز بر موضوع آب و هوا می‌توان گفت که پاییز و تابستان برای این منظور مناسب هستند.

بله با داشتن حداقل سن ۲۱ سال و گواهینامه بین‌المللی می‌توانید برای این منظور اقدام کنید.

انتخاب هتل بایستی بر اساس شرایطتان صورت بپذیرد اما معمولا اقامت در هتل مونترال، هتل شرایتون تورنتو و… پیشنهاد می‌شود.

بسته به نوع اقامتگاه بایستی به ازای هر شب اقامت، ۲۵ الی ۲۵۰ دلار کانادا هزینه کنید.

بله، برای اخذ انواع ویزای کانادا، رفع ریجکتی ویزا، تمدید اقامت و… می‌توانید با وکلای گروه لاهه همکاری کنید.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۱ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
ویزای تلنت انگلستان
نوشتهٔ بعدی
شغل دامپزشکی در آمریکا

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button