شغل مهندسی برق در انگلستان

شغل مهندسی برق در انگلستان

شغل مهندسی برق در انگلستان یکی از مشاغل مورد نیاز این کشور به شمار می‌رود و به همین خاطر، افرادی که در این زمینه تخصص داشته و واجد شرایط هستند، می‌توانند برای مهاجرت به انگلیس از طریق شغل مزبور اقدام کنند.

مهاجرت مهندسین برق به انگلستان

شغل مهندسی برق در انگلستان، جزو مشاغل مورد نیاز این کشور است اما در دسته مشاغل پردرآمد انگلستان قرار نمی‌گیرد؛ البته معمولا حقوق و مزایای مهندسی برق در این کشور راضی کننده است و افراد زیادی خواهان مهاجرت به انگلستان برای دستیابی به این شغل هستند.

برای مهاجرت به انگلستان جهت دستیابی به شغل مهندسی برق در این کشور، روش‌های مختلفی وجود دارد که بایستی با توجه به شرایط، روش مناسب انتخاب گردد. معمولا افراد از طریق مهاجرت تحصیلی یا دریافت جاب آفر برای این منظور اقدام می‌کنند. لطفا در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات بیشتری در این باره ارائه کنیم.

مهاجرت مهندس برق به انگلستان از طریق جاب آفر

یکی از روش‌های دستیابی به شغل مهندسی برق در انگلستان، دریافت جاب آفر از کارفرمای اهل این کشور است. اگر شما بتوانید شرایطی مثل معادل‌سازی مدرک تحصیلی، داشتن سابقه کار مرتبط و تسلط به زبان را فراهم آورده و مدارکی مثل گواهی تمکن مالی، جاب آفر معتبر و… را ارائه دهید، شانس خوبی برای مهاجرت کاری به انگلستان خواهید داشت؛ البته توجه داشته باشید که شرایط کارفرما نیز برای این منظور باید بررسی شده و مورد تایید قرار بگیرد.

بیشتر بدانید:  اعتراض به ریجکتی ویزای انگلستان

مهاجرت مهندس برق به انگلستان از طریق تحصیل

اگر از همان ابتدای کار برای تحصیل به انگلستان مهاجرت کنید، شانس بسیار بالایی برای ورود به بازار کار و دستیابی به شغل مهندسی برق در انگلستان خواهید داشت اما اگر مدرک خود را از کشور دیگری دریافت کرده باشید هم می‌توانید با ادامه تحصیل در انگلستان، در رشته مهندسی برق تحصیل نموده و وارد بازار کار این کشور شوید.

برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان شما نیاز به مدارکی مثل نامه پذیرش دانشگاه، مدرک زبان معتبر با نمره بالا، ریزنمرات تحصیلی مناسب، مدارک مالی، انگیزه نامه و… خواهید داشت. توجه داشته باشید که یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن شغل مهندسی برق در انگلیس، مهاجرت تحصیلی است.

یک روش دیگر نیز برای مهاجرت به انگلستان جهت دستیابی به شغل مهندسی برق وجود دارد که معمولا افراد زیادی نمی‌توانند از این طریق اقدام کنند. این روش، اخذ ویزای تلنت انگلستان است. ویزای تلنت تنها به افرادی ارائه می‌شود که دارای شرایطی مثل رزومه بسیار قوی، استعدادهای درخشان، ایده‌های جدید و کارآمد و… باشند.

درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان

درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان با توجه به عواملی مثل سطح تحصیلات، میزان سابقه کاری و محل کار تعیین می‌شود. لطفا در ادامه همراه ما باشید تا درآمد این شغل را به صورت تقریبی ذکر کنیم. چنانچه ابهام یا سوالی در این باره برایتان وجود داشت می‌توانید آن را با وکیل مهاجرت کاری در میان بگذارید.

  • درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان برای افراد با کمتر از ۲ سال سابقه کاری: تقریبا ۵۰ هزار دلار در سال
  • درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان برای افراد با ۲ تا ۵ سال سابقه کاری: نزدیک به ۷۰ هزار دلار در سال
  • درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان برای افراد با ۵ تا ۱۰ سال سابقه کاری: نزدیک به ۹۰هزار دلار در سال
  • درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان برای افراد با ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه کاری: تقریبا ۱۰۰ هزار دلار در سال
  • درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان برای افراد با ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کاری: تقریبا ۱۱۵ هزار دلار در سال
  • درآمد شغل مهندسی برق در انگلستان برای افراد با بیشتر از ۲۰ سال سابقه کاری: نزدیک به ۱۲۵ هزار دلار در سال

شغل مهندسی برق در انگلستان شامل عناوین شغلی مختلفی می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از: مهندس الکترونیک، مهندس انرژی، مهندس رباتیک، مهندس جلوه‌های ویژه، مهندس مخابرات و…

مزایای شغل مهندسی برق در انگلستان

با داشتن شغل مهندسی برق در انگلستان از مزایای بسیار خوبی برخوردار خواهید شد. از جمله مهم‌ترین مزایای این شغل در انگلیس، فرصت‌های شغلی متعدد و مناسب، فرصت افزایش مهارت‌ها، درآمد خوب، زندگی در کشوری امن و آرام با اوضاع اقتصادی مناسب، امکانات عالی، امکان اخذ مجوز اقامت دائم انگلستان و… هستند.

اگر پس از مهاجرت به انگلستان، به کار به عنوان مهندس برق مشغول شده باشید و بتوانید تقریبا تا ۵ سال، اقامت خود را تمدید نمایید، این فرصت را خواهید داشت که اقامت دائم انگلیس و سپس پاسپورت و شهروندی این کشور را از آن خود کنید.

بیشتر بدانید:  اخذ ویزای انگلستان تضمینی با وکیل

شرایط شغل مهندسی برق در انگلستان
شرایط شغل مهندسی برق در انگلستان

مشاوره با وکیل مهاجرت به انگلستان

در این مقاله به معرفی شغل مهندسی برق در انگلستان پرداختیم و روش‌های دستیابی به این شغل در کشور مورد بحث را بررسی نمودیم. چنانچه می‌خواهید از جزئیات این موضوع آگاه شده یا برای مهاجرت اقدام کنید، می‌توانید با وکیل مهاجرت به انگلستان در ارتباط باشید.

وکلای گروه لاهه می‌توانند پس از بررسی شرایط و مدارک شما، بهترین راه برای مهاجرت را انتخاب نموده و با نظارت مستقیم، فرآیند مهاجرت شما به انگلستان را پیش ببرند. ایشان در زمینه اخذ ویزا، رفع ریجکتی ویزا و… دارای تجربه و تخصص کافی هستند؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده، با ما تماس گرفته و همکاری با مجموعه لاهه را آغاز نمایید.

سوالات متداول

بله، مهندسی برق در حال حاضر در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور قرار دارد.

برای این منظور باید روش‌هایی مثل مهاجرت تحصیلی، دریافت جاب آفر یا اخذ ویزای تلنت را در برنامه خود قرار دهید. توضیحات بیشتر در این باره در متن مقاله حاضر موجود است.

افراد تازه کار در این زمینه معمولا در حدود ۵۰ هزار دلار (سالیانه) درآمد دارند.

بله، معمولا پس از ۵ سال کار در انگلیس (پیوسته) می‌توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد.

بله، وکلای گروه لاهه دارای تجربه و دانش کافی برای اخذ انواع ویزای انگلستان هستند.

به این مطلب از راست به چپ چند ستاره می دهید؟
[تعداد آرا: ۱ میانگین امتیاز: ۵]

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
زندگی در شهر بوستون آمریکا
نوشتهٔ بعدی
خرید ملک در شهر صلاله عمان

دیگر مطالب این دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
مشاوره رایگان در واتساپ
Call Now Button